Mijn telefoon terugsturen
Is je telefoon defect of wil je jouw bestelling annuleren? Dat kan binnen 14 dagen na ontvangst.
Natuurlijk kan je niet wachten tot jij je nieuwe telefoon binnen hebt! Daarom lees je op deze pagina alles dat je over de levering van je nieuwe telefoon moet weten.
Druk op de knop hieronder en vul dan je bestelnummer en afspraaknummer in. Zo kom je terecht op de pagina waar je alle informatie vindt over jouw telefoonbestelling. Zo vind je daar je bestelstatus, wijzig je gemakkelijk je bezorgafspraak én kan je jouw orderbevestiging downloaden.
Is je telefoon defect of wil je jouw bestelling annuleren? Dat kan binnen 14 dagen na ontvangst.
Je hebt twee jaar garantie op je telefoon, bij juist gebruik. Wij zorgen er dan voor dat je telefoon gerepareerd of vervangen wordt.
Wat jammer dat je jouw telefoon kwijt bent! Blokkeer direct je simkaart via Mijn Simyo en volg de stappen op deze pagina:
Je hebt van ons een e-mail ontvangen met daarin alles over de bezorging van je telefoon. Via deze e-mail heb je als het goed is een afspraak gemaakt met de koerier. Bekijk de status van je bezorgafspraak via mijnafspraak.nl. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Bij een abonnement in combinatie met een telefoon wordt € 5 bezorgkosten in rekening gebracht. Bij een losse Sim Only- of Prepaid-aansluiting betaal je geen aparte verzendkosten.
Nee, alleen de contractant kan met een geldig legitimatiebewijs de bestelling aannemen.
Je kunt je bezorgafspraak wijzigen via de portal van onze leverancier.
Je ontvangt van ons een e-mail met daarin de mogelijkheid een nieuwe bezorgafspraak in te plannen.