Jouw Simyo levering

Natuurlijk kan je niet wachten tot jij je nieuwe telefoon binnen hebt! Daarom lees je op deze pagina alles dat je over de levering van je nieuwe telefoon moet weten.

Check de bestelstatus van je telefoon

Druk op de knop hieronder en vul dan je bestelnummer en afspraaknummer in. Zo kom je terecht op de pagina waar je alle informatie vindt over jouw telefoonbestelling. Zo vind je daar je bestelstatus, wijzig je gemakkelijk je bezorgafspraak én kan je jouw orderbevestiging downloaden.

Hoe zit het met...

Mijn telefoon terugsturen

Is je telefoon defect of wil je jouw bestelling annuleren? Dat kan binnen 14 dagen na ontvangst.

Mijn telefoon laten repareren

Je hebt twee jaar garantie op je telefoon, bij juist gebruik. Wij zorgen er dan voor dat je telefoon gerepareerd of vervangen wordt.

Mijn verloren of gestolen telefoon

Wat jammer dat je jouw telefoon kwijt bent! Blokkeer direct je simkaart via Mijn Simyo en volg de stappen op deze pagina:

Veelgestelde vragen

Ik heb mijn telefoon niet ontvangen, wat nu?

Je hebt van ons een e-mail ontvangen met daarin alles over de bezorging van je telefoon. Via deze e-mail heb je als het goed is een afspraak gemaakt met de koerier. Bekijk de status van je bezorgafspraak via mijnafspraak.nl. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Brengt Simyo bezorgkosten in rekening?

Bij een abonnement in combinatie met een telefoon wordt € 5 bezorgkosten in rekening gebracht. Bij een losse Sim Only- of Prepaid-aansluiting betaal je geen aparte verzendkosten.

Kan iemand anders mijn telefoon aannemen als ik niet thuis ben?

Nee, alleen de contractant kan met een geldig legitimatiebewijs de bestelling aannemen.

Kan ik de bezorgafspraak wijzigen?

Je kunt je bezorgafspraak wijzigen via de portal van onze leverancier.

Ik was niet thuis tijdens de bezorging van mijn telefoon. Wat nu?

Je ontvangt van ons een e-mail met daarin de mogelijkheid een nieuwe bezorgafspraak in te plannen.  

.