Bestelling annuleren of retourneren bij Simyo

Wil jij je bestelling annuleren of je telefoon terugsturen? Volg de stappen hieronder. Daarna regelen wij de rest!

Heb je een Sim Only, Prepaid of een abonnement met telefoon?

Telefoon retourneren

Wil je je abonnement met telefoon annuleren? Of heb je een defecte telefoon ontvangen? In beide gevallen stuur je de telefoon terug. Dit mag tot veertien dagen na ontvangst van je telefoon.

Zijn de veertien dagen verstreken? Dan kan je niet meer annuleren. Je kan je telefoon wel binnen de garantie laten repareren. Ga dan naar deze reparatiepagina.

Wil je je telefoon terugsturen zonder je abonnement te annuleren? Dan vink je dat aan in het formulier. Wij zorgen ervoor dat alles goedkomt!

Je telefoon retourneren in 3 stappen

  1. Vul het retourformulier in

    In het pakket van je telefoon zit ook een retourformulier. Vul deze helemaal in.

    Let op: je simkaart mag je doorknippen en stuur je dus niet terug. Ben je het formulier kwijt? Klik hieronder:

  2. Stuur het pakket terug

    Zodra wij het pakket ontvangen regelen we de rest. Als je op het formulier hebt aangegeven dat je een nieuwe telefoon wil krijg je die zo gauw mogelijk toegestuurd. Heb je aangegeven dat je wil annuleren? Dan maken we dat in orde.

  3. Dat was het!

    Je krijgt binnen ongeveer een week een bevestiging per e-mail van ons. Daarna neemt onze klantenservice contact met jou op om alles rondom je abonnement te regelen.

Veelgestelde vragen

Wat kost het terugsturen van mijn telefoon?

Helemaal niets! We gebruiken een antwoordnummer. Dat betekent dat wij de verzendkosten betalen en jij niet. Mooi meegenomen, toch?

Wat gebeurt er met mijn aanvraag voor nummerbehoud bij annuleren?

Zodra wij de telefoon retour hebben ontvangen, nemen we contact met je op om alles rondom het annuleren van je abonnement en nummerbehoud te regelen.

Mijn track & trace geeft aan dat de telefoon is ontvangen, maar ik heb nog niets gehoord. Wat nu?

Geen zorgen! Wanneer je track & trace aangeeft dat de telefoon is ontvangen, nemen we binnen enkele dagen contact met je op. Geeft de track & trace na een week nog geen ontvangstbevestiging? Neem dan contact op met de vervoerder voor een onderzoek.

Kan ik mijn verlenging of overstap van Simyo Prepaid naar Sim Only annuleren?

Ja, je abonnementsverlenging of overstap van Prepaid naar Sim Only binnen Simyo kun je binnen 14 dagen annuleren op deze pagina. Om je verlenging te annuleren selecteer je 'Mijn verlenging' bij 'Wat wil je annuleren?'. Om je overstap te annuleren selecteer je daar 'Mijn overstap van Prepaid naar Sim Only'.

.