Ik wil Sim Only alleen bellen bestellen
Dat is heel eenvoudig! Tijdens het bestellen klik je de belbundel aan die je graag wil hebben. Bij de stap waar je een internetbundel kan kiezen, kies jij ‘Geen’. Zo stel je een Sim Only alleen bellen samen.
Ben jij op zoek naar een Sim Only abonnement om alleen mee te bellen? Dan ben je aan het juiste adres! Je kan heel eenvoudig kiezen voor een Sim Only abonnement met alleen een belbundel.
Wil je alleen bellen? Wij hebben twee belbundels waar je uit kunt kiezen. Welke past het beste bij jou?
Met Sim Only alleen bellen heb je een abonnement met een belbundel. Geen poespas. Zo hou je het lekker simpel. Je hebt de keuze uit twee belbundels: 400 minuten per maand of Onbeperkt Bellen. En bij ons betekent onbeperkt ook écht onbeperkt.
Dat is heel eenvoudig! Tijdens het bestellen klik je de belbundel aan die je graag wil hebben. Bij de stap waar je een internetbundel kan kiezen, kies jij ‘Geen’. Zo stel je een Sim Only alleen bellen samen.
Met Sim Only van Simyo kun je elke maand je bundels aanpassen, ook omlaag. De belbundel is de basis van je abonnement. Die kan je dus niet uitzetten. Maar je internetbundel kan je wel uitzetten. Log in op Mijn Simyo en kies voor alleen een belbundel.
Sim Only alleen bellen betekent dat je een Sim Only abonnement hebt waarmee je alleen kan bellen. Geen poespas, lekker eenvoudig! Je kiest voor Sim Only alleen bellen door tijdens het bestellen te kiezen voor een belbundel. De internetbundel laat je dan zitten. Je kan nog altijd voor een internetbundel kiezen als je daar behoefte aan hebt! Want bij ons kan je maandelijks je bundels aanpassen.
Ben je al klant en wil je nu toch kiezen voor Sim Only alleen bellen? Dat is geen probleem! Log in op Mijn Simyo en pas daar je bundels aan. Kies voor alleen een belbundel en zet je internetbundel uit. Vanaf de eerste vande volgende maand heb je dan een Sim Only alleen bellen!
Ja! Elk Simyo nummer heeft eigen inloggegevens voor Mijn Simyo. Je logt dus in met het telefoonnummer en een wachtwoord.
Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluitingbij je vorige provider automatisch opgezegd.
Bij ons kan je je bundels maandelijks aanpassen. Zo zit je dus nergens aanvast! Elke aanpassing gaat in vanaf de eerste van de volgende maand. Wilje weten wanneer jouw abonnement eindigt? Dat hangt af van je contract! Heb je een jaarcontract? Dan vind je op Mijn Simyo wat je einddatum is. Na deze datum wordt je abonnement maandelijks opzegbaar. Heb je vanafde bestelling al gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement? Dan heb je een opzegtermijn van een maand.
Simyo maakt gebruik van het betrouwbare 5G-netwerk van KPN. Zo profiteer jij van optimale dekking, waar je ook bent. Controleer hier de dekking in jouw regio.
Bundelwijzigingen
Bundelverbruik
Voordeelbundels
Overige
Bestellen met een buitenlands rekeningnummer
Via de site is het alleen mogelijk om te bestellen met een Nederlands rekeningnummer. Wil je toch graag gebruikmaken van een buitenlands rekeningnummer? Neem dan contact op met onze klantenservice via +31(0)800-8007 (gratis), of mail naar: klantenservice@simyo.nl