Als je meer dan €100,- per 24 uur of meer dan €250,- per week buiten je bundel verbruikt, dan behoudt Simyo zich het recht om je aansluiting uit voorzorg tijdelijk te blokkeren.
We krijgen je verbruik met een vertraging binnen van het netwerk. In Nederland kan dit tot 4 uur duren. Verbruik in het buitenland kan zelfs tot 36 uur later binnenkomen bij Simyo. Als je in die tijd veel verbruik hebt gehad, kan het voorkomen dat we niet precies bij €100,- of €250,- blokkeren.
Ook wij zien namelijk pas op het moment dat het verbruik binnenkomt of je hoogverbruik hebt gehad. Vervolgens blokkeren we automatisch je aansluiting, waarbij je factuur dus al hoger kan zijn dan de genoemde bedragen (€100,- of €250,-).
Het kan ook zijn dat je een aantal dagen achter elkaar minder dan €100,- verbruikt, waardoor het totaalbedrag langzaam oploopt, zonder dat er een blokkade volgt. We kunnen dit helaas niet tegenhouden. Doordat het verbruik daadwerkelijk heeft plaatsgevonden ben je de gemaakte kosten wel aan ons verschuldigd. Hou daarom je verbruik ook zelf goed in de gaten om onbewuste kosten te voorkomen. Je vindt hier alle tips om je daarbij te helpen!
Heeft dit je geholpen?
Bedankt voor je feedback!