Je kan je Sim Only abonnement op een andere naam zetten. Bijvoorbeeld als je 18 bent geworden en je ouders je abonnementskosten niet meer voor je betalen. Dat noemen we contractovername. Heb je een abonnement met telefoon bij ons? Dan kan een contractovername alleen plaatsvinden als je telefoon volledig is afbetaald. We hebben deze pagina voor je gemaakt waar je alles vindt over de voorwaarden en wat je moet doen om het contract over te laten nemen.
Belangrijk om te weten:
Nadat het abonnement is overgezet, kan de nieuwe beller inloggen op Mijn Simyo. Daar staan nog steeds de gegevens van de oude beller. Dat zijn persoonlijke gegevens, maar ook facturen en instellingen op de simkaart. Persoonlijke gegevens kun je wijzigen. Facturen en verbruiksgeschiedenis kunnen niet veranderd of verwijderd worden en blijven altijd staan.
Let op: Het contract wat te downloaden is op Mijn Simyo wordt eenmalig opgemaakt bij de start van het Sim Only abonnement. Deze kan niet worden gewijzigd als de tenaamstelling verandert.
De eerste factuur die je ontvangt na de contractovername bestaat uit de abonnementskosten van de nieuwe beller. Maar soms staan er nog belkosten van de afgelopen maand op. Deze kosten zijn van de vorige beller. Je kunt dit het beste samen controleren en verder regelen.
Heeft dit je geholpen?
Bedankt voor je feedback!