Verlengen met een telefoon bij Simyo

  • Betaalbare telefoons van betrouwbare merken
  • Jij bepaalt hoe je betaalt
  • Je kan nog steeds maandelijks je bundels aanpassen, ook omlaag
Verlengen met een telefoon bij Simyo

Wat is verlengen met een telefoon?

Heel simpel! Verlengen met een telefoon is voor onze trouwe klanten die een telefoon bij hun Simyo abonnement willen. We hebben het zo eenvoudig mogelijk voor je gemaakt: je abonnement blijft hetzelfde, behalve dat je jouw contract met 24 maanden verlengt en dat je maandelijks jouw nieuwe telefoon afbetaalt. Je kan er ook voor kiezen je telefoon in één keer te betalen. Jij hebt dus de touwtjes in handen, zoals je altijd gewend bent van ons. Log in, bestel en kies zelf wanneer de koerier langskomt met jouw telefoon.

Log in en bestel je telefoon

De voordelen op een rijtje

E-Sim

Alles op één plek

Verschillende diensten bij verschillende partijen betekent ook meer administratie, meer facturen en meer poespas. Daarom is het extra handig dat je nu ook een telefoon bij Simyo kan kopen. Zo heb je al jouw telefoonzaken op één plek: je abonnement én je telefoon. Je telefoonkosten zie je terug op je vertrouwde Simyo factuur. Je weet wat je van ons kan verwachten!

Buy MBS

Jij bepaalt hoe je betaalt

Wil je jouw telefoon maandelijks afbetalen en niks eenmalig afrekenen? Of wil je juist eenmalig wat betalen zodat je maandelijkse kosten voor je telefoon lager zijn? Óf koop jij je telefoon in één keer? Kan allemaal! De telefoonprijs blijft altijd hetzelfde, en tijdens het bestellen bepaal jij precies hoe jij betaalt. Wil je na een poosje toch het resterende bedrag aflossen? Dat kan via Mijn Simyo. Baas in eigen portemonnee!

Buy MBS

Simyo blijft Simyo voor jou

Je geniet nog steeds van de voordelen die je al had bij ons. Je kan dus nog steeds elke maand je bundels aanpassen, je gebruikt het betrouwbare netwerk van KPN, en we zijn niet voor niets al 21 keer door de Consumentenbond gekroond tot beste mobiele provider. Daar kan je dus op blijven bouwen.

Stap voor stap verlengen met telefoon

  1. Kies een telefoon uit

    Je hebt de keuze uit onze betaalbare telefoons van betrouwbare merken.

  2. Bepaal hoe je betaalt

    In één keer of liever gespreid? Jij hebt de touwtjes in handen!

  3. Check je gegevens

    Hoe ga jij je legitimeren bij de koerier? En kloppen je adresgegevens nog?

  4. Kies je bezorgmoment

    Zo weet je zeker dat je de levering van je telefoon niet mist

  5. Veel plezier met je nieuwe telefoon!

    Je houdt gewoon je eigen simkaart. Dus je kan meteen aan de slag!

Veelgestelde vragen

Wat is mijn looptijd?

Je looptijd is de duur van je contract. Je kiest zelf tijdens het bestellen welke looptijd het beste bij jou past. Wil je een jaarcontract of liever een maandelijks opzegbaar contract? Een jaarlijks contract is altijd voordeliger! Als je kiest voor een telefoon bij je abonnement, duurt je contract altijd twee jaar. Na afloop van je contractduur verandert het contract automatisch in een maandelijks opzegbaar contract. En dat terwijl je bundelprijzen gewoon hetzelfde blijven!

Hoelang duurt het afbetalen van mijn telefoon?

Dat beslis jij zelf! De prijs van je telefoon blijft altijd gelijk, dus jij kan kiezen wat het beste bij je past: je telefoon in één keer afbetalen of gespreid. Als je ervoor kiest om gespreid te betalen, dan duurt het 24 maanden voordat je telefoon afbetaald is. Maar je kan er tussendoor ook voor kiezen om het resterende bedrag alsnog in één keer af te lossen. Dat doe je door in te loggen op Mijn Simyo en via iDEAL het bedrag te betalen. Vanaf het moment dat je telefoon afbetaald is, zie je alleen nog maar je bundelkosten op je factuur verschijnen.

Kan ik opzeggen voordat het contract verlopen is?

Ja, dat kan. Je betaalt dan een afkoopsom. Dat betekent dat je de kosten van de resterende maanden in één keer betaalt. Daarna kan je je abonnement opzeggen of overstappen naar een andere provider.

.