Simyo is de meest klantvriendelijke provider van 2015!
Wij zijn uitgeroepen tot de meest klantvriendelijke telecomprovider van 2015! Hier zijn we apetrots op, want elke dag werken we bij Simyo er hard aan om aan jouw verwachtingen te voldoen. Dat vinden wij, naast een goed netwerk leveren, het belangrijkste wat er is.
Wat hebben we precies gewonnen?
De Custom Centric DNA Awards, kortweg CCDNA Awards, worden elk jaar uitgereikt door BearingPoint Management en DVJ Insights. Zij zoeken uit wat de meest klantvriendelijke bedrijven zijn. Niet alleen de telecomproviders worden onderzocht, maar bijvoorbeeld ook banken, automerken en energiemaatschappijen.
Om erachter te komen wat de meest klantgerichte bedrijven zijn, voerde DVJ Insights een onderzoek uit onder ruim 11.000 consumenten. In acht verschillende sectoren werden meer dan 100 bedrijven onderzocht, waaronder Simyo.
Klantvriendelijkheid staat voorop
In de telecomsector vinden de respondenten Simyo het meest klantvriendelijke bedrijf. Daar zijn wij natuurlijk heel trots op! De respondenten zijn vooral te spreken over het goede contact dat Simyo met zijn klanten heeft, stelt DVJ Insights. Iets waar wij ontzettend veel waarde aan hechten.
Bij Simyo staat elke dag in het teken van onze klanten. Wij willen voor onze klanten altijd zo goed mogelijk bereikbaar zijn. Zo kun je Simyo vragen stellen via de telefonische helpdesk, e-mail, het Simyo Forum en Twitter.
Wij zijn trots dat we deze prijs kunnen toevoegen aan onze prijzenkast. “Bij Simyo regelen we alles met een klein team”, vertelt Mischa Oudolf, onze Marketing Manager. “We vinden het heel belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Daar doen wij elke dag ons best voor. Daarom zijn we heel erg blij met deze award!”
En nu?
Wij vinden de CCDNA Award natuurlijk een mooie erkenning en zijn blij dat we ‘m aan onze prijzenkast kunnen toevoegen. Nu we de prijs binnen hebben, willen we bewijzen dat we ‘m echt verdienen. Daarom blijven we hard werken om zo goed mogelijk voor jou bereikbaar te zijn én je tevreden te houden.