.

Terug naar overzicht
7,353x gelezen

Bij Simyo zijn we constant bezig met de vraag: wat kunnen we verbeteren? En dit keer was het Simyo Forum aan de beurt! Heb je vragen over je simkaart, factuur, 4G of iets anders? Op het Simyo Forum vind je vanaf nu nog gemakkelijker een antwoord op al vragen. We hebben het forum een flinke opfrisbeurt gegeven en het is overzichtelijker en gebruiksvriendelijker geworden. Benieuwd naar wat er veranderd is? Hierbij een kijkje in de keuken!

Feedback Simyo Forum
Feedbacksessie met onze Forum gebruikers.

Bij Simyo vinden we het forum heel belangrijk. Dit is de plek waar we elke dag vragen van bellers beantwoorden, waar Simyo-bellers met elkaar in gesprek gaan en waar we ontdekken wat jullie graag anders zien. Nadat we de Simyo website in een nieuw jasje hadden gestoken, vonden we dat het Simyo forum niet kon achterblijven. Door de afgelopen maanden goed te luisteren naar feedback van forumbezoekers en actieve forumleden, hebben we het forum vernieuwd en toegankelijker gemaakt.

Wat is er anders?

Vernieuwd Simyo Forum‘We willen graag dat iedereen, ook bellers die minder bekend zijn met het forum, in één oogopslag zien waar ze een antwoord op hun vraag kunnen vinden of hoe ze een vraag kunnen stellen. Daarom hebben we tabbladen toegevoegd met vier bericht-categorieën: meest recent, populair, onbeantwoord en nieuws & acties. Onder de tabbladen kun je alle forum-categorieën terug vinden. De zoekbalk is nu een echte blikvanger, zodat je meteen je vraag of onderwerp kunt opzoeken. En het forum was al reuze gezellig maar is nóg socialer: je kunt reacties ‘liken’, forumleden volgen, makkelijker video’s en afbeeldingen uploaden en het inzien van je privé-berichten is overzichtelijker geworden’, aldus Alex, Community Manager bij Simyo.

Het vernieuwde Simyo forum op je computer en mobiel.

Je vraag binnen 1 dag beantwoord

Simyo helpdesk altijd openJe hoeft je niet eerst te registreren bij het Simyo Forum om een onderwerp te bekijken. Met meer dan 16.000 topics, ruim 75.000 reacties en 20.000 forumleden, vind je bijna altijd antwoord op je vraag. Daarnaast staan de Simyo-medewerkers altijd klaar om (technische) vragen te beantwoorden. De Simyo-moderators zijn op werkdagen actief tussen 09.00 uur en 20.00 uur, maar kijk niet gek op als je vraag buiten deze tijden wordt beantwoord door een behulpzaam forumlid of Simyo-moderator. We zijn er best trots op dat 100% van de forumvragen en opmerkingen binnen één dag een reactie krijgen.

Denk mee!

Simyo feedbackHet forum is voor ons de manier om te horen wat jij vindt of graag anders ziet. Daarom hebben we ook een speciaal ‘meedenk forum’. Deel jij graag jouw ideeën over onze producten en diensten? Houd het meedenk forum dan in de gaten. Hier plaatsen we regelmatig een idee waar we je mening over willen.

Wil de veranderingen met eigen ogen zien? Neem snel een kijkje op het vernieuwde forum, we horen graag wat je ervan vindt!

Stap nu over naar Simyo

In een paar eenvoudige stappen bestel jij je Simyo simkaart.