8 redenen waarom Simyo acht keer op rij de beste mobiele provider is
Het consumentenpanel van de Consumentenbond vindt Simyo voor de achtste keer op rij de beste mobiele provider van Nederland. Daar zijn we natuurlijk heel trots op. Maar waarom zijn we eigenlijk gekozen tot de beste provider? Daar zijn, heel toepasselijk, acht redenen voor.
Over de Consumentenbond award
Maar we beginnen met een korte introductie van de Consumentenbond award. De Consumentenbond heeft een consumentenpanel dat elk kwartaal de elf grootste mobiele providers van Nederland test. Het panel beoordeelt de providers onder andere op de kwaliteit van het mobiele netwerk, storingspercentage, administratieve problemen en algemene tevredenheid. De provider met de beste score wint. Hieronder lees je waarom Simyo de beste mobiele provider is.
1. 8 duizend mensen keuren hun eigen provider
De Consumentenbond vraagt elk kwartaal aan 8 duizend mensen wie ze de beste provider vinden. Deze mensen keuren allemaal hun eigen provider. Simyo komt, alweer voor de achtste keer op rij, als beste uit de test :)
2. We tonen vormbehoud
De afgelopen zeven keer scoorden we gemiddeld nooit lager dan een 8: deze keer zelfs een 8,5. Da’s best wel goed vormbehoud, toch?
3. Acht keer hoger dan een acht
Voor onze achtste award kregen we van de Consumentenbond op verschillende onderdelen acht keer een cijfer hoger dan een 8:
- 8,6 voor bellen onderweg
- 8,2 voor bellen binnen
- 8,6 voor bellen buiten
- 8,5 voor sms’en
- 8,8 voor mobiel internet onderweg
- 8,4 voor mobiel internet binnen
- 8,7 voor mobiel internet buiten
- 9,1 voor algemene tevredenheid
Stuk voor stuk mooie cijfers, maar op onze voorwaarden valt nog wel wat winst te behalen.
4. Enige provider met een 8 of hoger
Hard werken loont, dat blijkt wel weer! Simyo komt namelijk als enige provider uit de test met een 8 of hoger. Stiekem zijn we hier best wel een beetje trots op. En nóg leuker: onze grote broer KPN is tweede geworden en Telfort derde! #KPNontop
5. Je hoeft niet lang op ons te wachten
We verstoppen ons niet, want je kunt ons makkelijk en snel bereiken. Op onze website zie je wanneer je het beste kunt bellen. Ook kun je voor vragen terecht op het Simyo Forum. Hier ontvang je altijd binnen 24 uur van ons een antwoord op je vraag, als een van onze trouwe forumleden ons tenminste niet voor is!
6. Prachtig: wij zijn ook het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland
Niet alleen volgens de Consumentenbond zijn we goed bezig, we zijn dit jaar ook het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Alle lof voor de toppers van onze klantenservice, want zij zorgen ervoor dat Simyo bellers razendsnel een goed antwoord krijgen.
7. We hebben aandacht voor jouw ideeën
We staan open voor ideeën van onze klanten. Hiervoor hebben we zelfs een ‘Wall of Change’, waarop onze toppers van de Simyo Klantenservice de ideeën van Simyo-bellers zetten. Deze suggesties bestuderen we zorgvuldig en daarna onderzoeken we of we het kunnen uitvoeren.
8. Kampioen taart eten
Taart eten! Geen provider kan dat zo goed als Simyo. Het is bij ons vaste prik als we een award winnen. Ook onze bellers weten inmiddels dat we dol op taart zijn. Zo kregen we afgelopen week van Jolie niet één, maar zelfs twee heerlijke taarten binnen! Omdat ze zo tevreden is met ons: erg lief van haar! De taarten waren overigens binnen acht minuten op…