Al 33 keer uitgroepen tot beste mobiele provider door de Consumentenbond. Zo weet je zeker dat je goed zit.
Bij Simyo krijg je wat je verwacht: vriendelijk, nuchter en geen poespas. Heb je hulp nodig? We zoeken samen naar de oplossing. Verbinden doe je met ons netwerk én met elkaar!
Al 33 keer uitgroepen tot beste mobiele provider door de Consumentenbond. Zo weet je zeker dat je goed zit.
Altijd bereikbaar, waar je ook bent. Bij Simyo maak je gebruik van het betrouwbare netwerk van KPN.
Onze klantenservice zet nét dat stapje extra. Simyo behoort niet voor niets tot de meest klantvriendelijke telecombedrijven van Nederland.
Simyo bewijst dat kwaliteit niet duur hoeft te zijn. We worden keer op keer uitgeroepen tot beste mobiele provider door de Consumentenbond. Benieuwd naar onze prijzen? Bekijk ze hieronder en ontdek het zelf!
Consumentenbond
Opiness
SAMR
Metrixlab
Prepaidsimkaart.net
Loop je ergens tegenaan tijdens het bestellen? Of heb je een andere vraag? Onze deur staat altijd voor je open.
Spoedgeval? Dan kun je ons op werkdagen van 09:00 tot 17:30 bereiken.
TelefoonnummersSimyo klantenservice
Postbus 58800
1040 JA Amsterdam
klantenservice@simyo.nl bel +31 20 2003007Simyo valt onder KPN B.V., ingeschreven in het Handelsregister onder nummer: 27124701.
BTW-nummer: NL0092.92056.B.01
ACM registratienummers: 940216 en 940264
Bankrelatie: ING
Rekeningnummer: NL83INGB0007811682
Omschrijving: inzake Simyo ovv mobiele nummer + factuurnummer
Teleportboulevard 121
1043 EJ Amsterdam
Via elk contactkanaal kan je contact opnemen met ons om een klacht in te dienen. Wij zoeken dan samen met jou naar een oplossing.
Lukt dit naar jouw idee toch niet? Dan kun je met de klacht terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten.
Let wel: voordat je naar de Geschillencommissie gaat, moet je de klacht eerst bij ons ingediend hebben.
Voor meer informatie kijk je hier: de Geschillencommissie en ODR .