Even voorstellen

Hoi! Wij zijn Simyo

Vriendelijk, nuchter en geen poespas: Bij Simyo weet je precies waar je aan toe bent. Heb je hulp nodig? Wij staan voor je klaar. We denken in oplossingen, en dat doen we samen met jou. 'Verbinden' doe je niet alleen met een netwerk, maar ook met elkaar! Bij Simyo ben je geen nummer. Je krijgt er wel één, samen met je simkaart.


Wat zijn we trots

Een prijzenkast vol

Elke dag mensen blij maken is niet zonder gevolgen. We worden regelmatig uitgeroepen tot meest klantvriendelijke of beste telecomprovider van Nederland.

Beste mobiele provider

Consumentenbond

33x

Beste Service

Opiness

3x

Klantvriendelijkste
telecombedrijf

SAMR

5x

Telecomwebsite van het jaar

Metrixlab

3x

Beste Prepaid provider

Prepaidsimkaart.net

8x

Vele wegen leiden naar Simyo

Zo kan je ons bereiken

Vestigingsadres Simyo

Teleportboulevard 121
1043 EJ Amsterdam

Bekijk op Google Maps

Postadres

Simyo klantenservice
Postbus 58800
1040 JA Amsterdam
klantenservice@simyo.nl
bel +31 20 2003007

Zakelijke gegevens

Simyo valt onder KPN B.V., ingeschreven in het Handelsregister onder nummer: 27124701.
BTW-nummer: NL0092.92056.B.01
ACM registratienummers: 940216 en 940264
Bankrelatie: ING

Rekeningnummer: NL83INGB0007811682
Omschrijving: inzake Simyo ovv mobiele nummer + factuurnummer

Adres KPN B.V.

Wilhelminakade 123
3072 AP Rotterdam

Gegevens toezichthouders

Functionaris Gegevensbescherming

de heer J. Jongenelen
privacyofficer@kpn.com

Wil je een klacht indienen? Dat kan!

Via elk contactkanaal kan je contact opnemen met ons om een klacht in te dienen. Wij zoeken dan samen met jou naar een oplossing. Lukt dit naar jouw idee toch niet? Dan kun je met de klacht terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten. Let wel: voordat je naar de Geschillencommissie gaat, moet je de klacht eerst bij ons ingediend hebben. Voor meer informatie kijk je hier: de Geschillencommissie en ODR.

Simyo gebouw

.